Influenceriai Naglis Bierancas ir Arturas Swan pataria, kaip tapti nuomonės formuotoju socialiniame tinkle „Instagram“

Artūras Lebedenko-Swan ir Naglis Bierancas / Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-07-07 19:49
Savaitgalį vykstančiame Pasaulio lietuvių jaunimo susitikime vykusioje diskusijoje apie darbą socialiniuose tinkluose šokėjas ir fotografas Naglis Bierancas ir mitybos specialistas, „Motyvuotų atletų“ įkūrėjas Artūras Lebedenko-Swan papasakojo savo sėkmės istorijas. Nuomonės formuotojai rekomendavo, kaip suburti tūkstantines sekėjų gretas ir tapti žymiu influenceriu.

Patarimai, kuriais vadovaujantis tapsite sėkmingais nuomonės formuotojais socialiniuose tinkluose:

  1. Reikia turėti idėją, kuria susidomėtų kiti žmonės, o ne tik norą tapti populiariu.
  2. Kiekvienas žmogus, norintis tapti geru influenceriu privalo būti pastovus ir nenutraukti pradėto darbo. Jei nepasiseka surinkti daugybės sekėjų per porą mėnesių, nereikia prarasti vilties ir mesti šią veiklą.
  3. Žmogus, pradedantis influencerio karjerą turi atrasti savo tikslinę auditoriją.
  4. Influenceris privalo būti savo srities profesionalas.
  5. Geras influenceris išmano rašybos ir skyrybos taisykles, fotografavimo subtilybes, montavimo ypatumus.
  6. Svarbu nekopijuoti kitų socialinių tinklų influencerių, socialinių tinklų sekėjai pastebi nuomonės formuotojų originalumą. Jie turi atrasti būdą, kuriuo parodytų savo išskirtinumą. Privalu parodyti, kuo tu esi kitoks, o ne prisitaikyti prie kitų populiarių nuomonės formuotojų.
  7. Influenceris socialinėje erdvėje turi parodyti savo kūrybingumą.
  8. Tai nėra lengvas užsiėmimas, todėl influenceris atiduoda daug laiko, kad taptų populiarus ir žinomas.
  9. Kiekvienam žmogui svarbus bendravimas, todėl influenceris turi užmegzti kontaktą su sekėjais ir su jais palaikyti ryšį.
  10. Norint tapti populiariu nuomonės formuotoju, reikia bendrauti su kitais infuenceriais, kartu sugalvoti naujų projektų ir dalintis idėjomis.
Žmonės.lt

Naujausi straipsniai

Saugirdas Vaitulionis / Gedmanto Kropio nuotr.

Reklama

„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.

Reklama