„Kalush Orchestra“ sugrįžta į karo realybę: atsisveikinę su mylimosiomis ir vaikais paliko Turiną

„Kalush Orchestra“ išvyksta iš Turino / Scanpix nuotr.
Autorius: 15min
Publikuota: 2022-05-15 21:37
„Eurovizijos“ dainų konkursas pasibaigė, o jos laimėtojais tapę Ukrainos atstovai „Kalush Orchestra“ sugrįžta į realybę. Pasibaigus jų oficialiam leidimui išvykti iš šalies, muzikantai sekmadienį pajudėjo iš viešbučio Turine. Jau visai netrukus vyrai sugrįš į savo šalį, kur ir toliau ją gins nuo priešo.

„Eurovizijos“ dainų konkursą ką tik laimėjusios folkrepo grupės „Kalush Orchestra“ lyderis Olehas Psiukas atsisveikino su savo mergina Oleksandra ir išvyko į į Ukrainą, kur prisijungs prie fronto linijos kare prieš Rusiją, rašo dailymail.co.uk.



Atlikėjas sekmadienio popietę buvo nufotografuotas apsikabinęs ir bučiuojantis savo mylimąją prie viešbučio Turine, kuriame su kitais grupės nariais gyveno pastarąsias porą savaičių.

Užsidėjęs savo firminę rožinę kepuraitę ir nešinas kuprine, O.Psiukas susidėjo daiktus į taksi automobilį ir išvažiavo į oro uostą.

Visi „Kalush Orchestra“ nariai aktyviai prisideda prie pagalbos savo šaliai ir tautiečiams taip, kaip geriausiai gali. Vieni prisijungė prie teritorinės gynybos, kiti padeda nuo karo norintiems pabėgti žmonėms.

Nors Ukrainos piliečiams nuo 18 iki 60 metų išvykti iš šalies šiuo metu uždrausta, valdžios institucijos leido grupei leistis į eurovizinę kelionę. Ir ne veltui – „Kalush Orchestra“ pelnė pergalę. Vis dėlto grupės nariai puikiai suprato, kad po konkurso teks sugrįžti į žiaurią karo realybę, nuo kurios jie net ir neketino bėgti.

„Buvome gavę specialų leidimą išvykti iš Ukrainos, o po konkurso darysime tai, ką darėme anksčiau. Pavyzdžiui, aš esu subūręs 35 žmonių savanorių organizaciją. Mes padedame žmonėms rasti pastogę, transportą ir vaistus. Kasdien stengiamės kuo galime padėti ukrainiečiams“, – aiškino O.Psiukas.

Naujausi straipsniai

Saugirdas Vaitulionis / Gedmanto Kropio nuotr.

Reklama

„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.

Reklama