Latvių žurnalo „SIN“ redaktorius Davisas Sakne: šiuolaikiniai vyrai daugiau domisi savimi

Davisas Sakne / Arturs Kondrats nuotr.
Autorius: Dalia Daškevičiūtė
Publikuota: 2017-02-01 18:21
Davisas Sakne tituluojamas vienu gražiausių ir stilingiausių Latvijos vyrų – nenuostabu, juk jis dirbo modeliu ir stilistu. Tačiau kalbiname jį kaip latvių žurnalo „FHM“, persivadinusio į „SIN“, redaktorių. Kas, jei ne jis, galėtų žinoti, kuo dabar gyvena šiuolaikiniai jauni vyrai?

Kaip tikras šiuolaikinis užimtas vyras, Davisas dėsto trumpai ir aiškiai, o mes priimame jo žaidimo taisykles.

– Esate dirbęs modeliu, stilistu, redaktorės asistentu, stiliaus ir mados redaktoriumi, nors baigėte teisę. Ar ji nepateisino jūsų lūkesčių?

– Ne, nelabai. Po dvejų studijų metų supratau, kad meluoju sau. Mano tėvai menininkai, todėl natūralu, kad seku jų pėdomis. Bandžiau dirbti teisme, tačiau jaučiau, kad ten netinku. Teismas buvo mano, kaip teisininko, karjeros pabaiga.

– Dabar jūs – vieno populiariausių vyriškų žurnalų redaktorius. Tikriausiai geriau nei bet kas kitas žinote, kas labiausiai rūpi vyrams?

– Vieniems – pinigai, kitiems – moterys, bet kai kuriems – ir mada. Manau, šiais laikais vyrai jau daugiau domisi savimi. Mes išgyvename , mano ir man laikus.

„Sin“ viršelis
„Sin“ viršelis

– Taigi – kiek vyrai rūpinasi savo vidiniu pasauliu, savianalize, tobulėjimu?

– Manau, kasdien turime dėti pastangų. Kiekvieną rytą, kai tik nubundame. Tačiau šiuo atveju galiu kalbėti tik apie save. Aš irgi stengiuosi, kovoju su savimi. Bandau laikytis rytinės rutinos. Ir tai nėra lengva. Ar turėčiau padaryti atsispaudimų, ar ne? Štai, kur klausimas! (šypsosi)

– Gerai, tuomet kiek vyrai domisi mada, stiliumi, grožiu?

Svarbu ne tai, ką vilki, – daug svarbiau, kas esi ir kaip save reprezentuoji.

– Sunku kalbėti apie visus vyrus. Žurnale siekiame pasakyti vyrams, kad turėtų daugiau galvoti apie savo gyvenimo būdą. Ir ne tiek daug – apie madą. Stilius yra visa ko atsakymas. Svarbu ne tai, ką vilki, – daug svarbiau tai, kas tu esi ir kaip save reprezentuoji.

– Kokie yra jūsų paties prioritetai, kas jums dabar svarbu?

– Šiuo metu visos mintys sukasi apie naują žurnalą. Ar pastebėjote? Mes pakeitėme „FHM“ vardą – nuo šiol būsime žinomi kaip „SIN“. Aš taip pat stengiuosi pagerinti savo italų kalbą. Tai irgi reikalauja pastangų.

– Kodėl būtent italų?

– Yra kažkas ypatingo, kalbant apie italų žmones. Negaliu to jausmo atsikratyti. Nesu tikras, kodėl esu toks apsėstas, tačiau tam turi būti priežastis. Todėl nusprendžiau išmokti šią gražią kalbą.

„Sin“ viršelis
„Sin“ viršelis

– Spausdintinės žiniasklaidos rinka traukiasi. Negana to, didžiąją tos rinkos dalį sudaro žurnalai moterims. Kaip sekasi vyriškam žurnalui Latvijoje?

– Lengva nėra, tačiau mes stengiamės žvelgti į šviesiąją gyvenimo pusę. Mes mylime šį verslą.

– Savo komandai keliate aukštus reikalavimus. Koks jūsų, kaip redaktoriaus, tikslas?

– Turime viziją, kaip turėtų atrodyti vyrams skirtas žurnalas. Ir einame ta kryptimi. Tačiau niekada nėra pakankamai gerai. Mes vis dar kopiame į tą kalną. O gal tai tik mano problema – nežinau. Galbūt aš niekada nebūsiu iki galo patenkintas savo darbu. Bet juk verslui tai naudinga savybė.

„Sin“ viršelis
„Sin“ viršelis

– Pakalbėkime apie jūsų stilių. Kaip jį apibūdintumėte?

– Aš tiesiog vilkiu kažką. Iš tiesų nelabai apie tai galvoju. Juk kai žinai pagrindines taisykles, gali vilkėti, ką tik nori!

– Bet juk yra kažkokia jūsų grožio rutina?

– 30 atsispaudimų, 15 minučių italų kalbos, pasivaikščiojimas su šunimi miške. Tai mano ryto rutina. Ir – kas žino – gal ateis diena, kai galėsiu dalyti interviu italų kalba!

Elaima.lt

Naujausi straipsniai

Saugirdas Vaitulionis / Gedmanto Kropio nuotr.

Reklama

„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.

Reklama