Lietuvių kurtais marškinėliais žavisi vis daugiau garsenybių: pasipuošė ir britų žvaigždė Ellie Goulding

Ellie Goulding, Elžbieta Ananda / „Instagram“ nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2018-07-04 10:58
Lietuvių prekės ženklo „Babe universe“ kurtais marškinėliais puošiasi vis daugiau garsių žmonių. Anksčiau viena iš prekinio ženklo įkūrėjų Elžbieta Ananada džiaugėsi, jog per savo gimtadienį su marškinėliais, puoštais užrašu „Babe On A Mission“ pozavo modelis Petra Nemcova, o dabar su „Babe universe“ produktu – pati Ellie Goulding.

Britų popžvaigždė Ellie Goulding mielai dėvi „Au Naturel“ užrašu puoštus baltus marškinėlius.

Pasak „Babe universe“ ženklo įkūrėjos Elžbietos Anandos, mada nebevyksta čia ir dabar. Mes turime galvoti apie rytojų, todėl vienas iš pagrindinių šio ženklo tikslų yra ne tik įkvėpti moteris pamilti save, bet ir skatinti atsakingą vartojimą.

„Mes labai apsidžiaugėme, kai supratome, kad supermodelis Petra Nemcova nusipirko mūsų marškinėlius. Ji mus pati rado per vieną Londono etiškos ir atsakingos mados platformą, kuri prekiauja mūsų ekologiškais, aukščiausio standarto marškinėliais. Nemcova yra ne tik visiems mados pasaulyje puikiai pažįstamas vardas – ji taip pat filantropė ir aktyvistė. Ji graži ne tik išore, bet ir vidumi. Būtent tokiai moteriai mes ir kuriame“, – džiaugėsi „Babe Universe“ įkūrėja.

Scanpix/Asmeninio albumo nuotr.
Scanpix/Asmeninio albumo nuotr.

Dainininkė Ellie Goulding taip pat mielai renkasi lietuvių produkciją ir tai dar labiau įkvepia.

„Tai, kad mūsų marškinėlius per vieną mėnesį pasirinko net dvi pasaulinio lygio įžymybės, pop muzikos žvaigždė Ellie Goulding ir supermodelis Petra Nemcova, yra didelis pasiekimas visai Lietuvos mados industrijai.

Pagaliau išeiname į tarptautinius vandenis ir esame pastebėti. Labai džiaugčiausi, net jei tai būtų ir kitas Lietuvos mados prekės ženklas – esame maža tauta, tad vienos kompanijos ar dizainerio sėkmė yra laimėjimas visiems. Jausmas, kai matai popžvaigždę Ellie Goulding su ekologiškais “Babe Universe„ marškinėliais yra tiesiog nerealus – mes ir kūrėmė tokioms moterims, kurios yra daug pasiekusios, stiprios, ir spinduliuoja grožį tiek išvaizda, tiek vidumi.

Tai verčia tik dar labiau pasitempti, dar labiau nesusireikšminti, įdėti dar daugiau širdies į tai, ką darome. Babe Universe man ir mano merginų komandai nėra vien verslas – mes turime misiją. Norime, kad visos, kurios turėtų sąlytį su mūsų prekės ženklu – nesvarbu, ar pirks marškinėlius, ar ne – jaustųsi pakylėtos, įkvėptos, šiek tiek labiau mylinčios save, aplinką ir pasaulį. Daiktai negali ir niekados nepakeis meilės, tačiau kiekvienas daiktas turi energiją, ir norime tikėti, kad tos, kas nešioja mūsų marškinėlius, tai jaučia.

Labai didžiuojuosi savo komanda ir tuo, kaip nuoširdžiai viską darome – manau, kad tai, kas vyksta dabar, parodo, kad pasaulis reaguoja į tai. Mums didelė garbė ir džiaugsmas būti judėjimo už atsakingą madą dalimi. Mūsų prekės ženklas nuo pat įkūrimo buvai labai novatoriškas ir inovatyvus – tik keliems ženklams pasaulyje yra pavykę sukurti tai, ką mes norime įgyvendinti“, – kalbėjo jaunoji dizainerė.

E. Goulding mielai dalijasi nuotraukomis ir trumpais vaizdo įrašais („Instagram stories“) savo socialinėje paskyroje. Tai yra didžiulis pasiekimas, žinant, jog E. Goulding seka 14 mln. žmonių visame pasaulyje.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai

Saugirdas Vaitulionis / Gedmanto Kropio nuotr.

Reklama

„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.

Reklama