Ant dainininko Gyčio Paškevičiaus meškerės akimirksniu užkibo internautai

Gytis Paškevičius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2017-04-28 17:19
Socialinė erdvė tapo pagrindine terpe dainininkams ir pramogų pasaulio atstovams reklamuoti savo renginius. Tikriausiai ne vienas jau yra išbandęs feisbuke dalytis įvairiausiais skelbimais tam, kad laimėtų konkursą ir gautų prizą. Ypač originali idėja kilo koncertinį turą po Lietuvą rengiančiam dainininkui Gyčiui Paškevičiui.

Atlikėjas jau yra pasakojęs apie savo aistrą žvejybai. Kaip ir dauguma vyrų G. Paškevičius mėgsta pasiimti meškerę ir traukti prie vandens telkinio, ten atsipalaiduoti bei laukti, kol užkibs laimikis.

Didžiulis pomėgis žvejoti paskatino atlikėją surengti originalų konkursą. Savo feisbuko sekėjams Gytis Paškevičius pasiūlė jam siųsti nuotraukas su didelėmis žuvimis, kurias pavyko sugauti.

Asmeninio archyvo nuotr.
Asmeninio archyvo nuotr.

„Jau prasidėjo lydekų gaudymo sezonas!!! Kreipiuosi į užkietėjusių žvejų žmonas – nufotografuokit savo vyrus su pagautu laimikiu ir atsiųskite nuotrauką. Įspūdingiausio laimikio savininkas gaus 2 bilietus į mano koncertą! Sėkmingos lydekų žūklės – nugalėtoją paskelbsiu balandžio 29 dieną! “ – rašė muzikantas.

Toks originalus G. Paškevičiaus pasiūlymas patraukė ne vieno internauto dėmesį. Žmonės mielai siuntė nuotraukas ir dalijosi džiugiomis akimirkomis.

„Žiūriu ir negaliu patikėti, koks gausus lydekų derlius – liko 29 val., kol galite atsiųsti savo pagauto laimikio nuotrauką ir laimėti 2 bilietus į mano koncertą!“ – po keleto dienų aktyviais konkurso dalyviais džiaugėsi vyras.

Dažniausiai panašių konkursų rengėjai prašo siųsti fotografijas su antra puse, komentaruose įrašyti žmogaus, kuris galėtų laimėti, vardą ir pavardę, spausti „patinka“ ir panašiai.

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai

Saugirdas Vaitulionis / Gedmanto Kropio nuotr.

Reklama

„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.

Reklama