Grupė „KeyMono“ žengia į Kinijos ir Korėjos muzikos rinką

Grupė „KeyMono“ / Grupės archyvo nuotr.
Autorius: Žmonės.lt
Publikuota: 2012-10-03 09:42
Rugsėjį grupė „KeyMono“ pasirašė bendradarbiavimo sutartis net su dviem įtakingais muzikos platintojais Azijos šalyse. Nuo šiol lietuvių kūrybos sklaida rūpinsis Kinijos muzikos platintojai „W-Music“ ir didžiausi Korėjos muzikos platintojai „Feel Music/Music Aroma“.

„Jau seniai galvojome, kad Azija yra patraukli kryptis skleisti savo kūrybą. Tad atsivėrus durims, negalėjome nepasinaudoti galimybe čia įžengti“, – sako grupės nariai.

Grupės archyvo nuotr.
Grupės archyvo nuotr.

„KeyMono“ su „W-Music“ atstovais susipažino praėjusiais metais per tarptautinę MIDEM parodą. Pasirašyta sutartimi buvo sutarta dėl grupės kūrybos sklaidos visos Kinijos mastu. Tokias pačias sąlygas pažadėjo ir didžiausi muzikos platintojai Korėjoje „Feel Music/Music Aroma“. Abi kompanijos užsiima įvairių atlikėjų kūrybos platinimu skaitmeninėje erdvėje.

„W-Music“ taip pat dirba su filmų garso takeliais (tarp žymiausių – Jackie Chano filmai), rengia festivalius ir įvairius koncertus. Tai Kinijos vyriausybės remiama kompanija, kuri tarptautiniu mastu turi tokius partnerius kaip „Universal Music Group“, „Emperor Entertainment Group“ ir kitus. „Feel Music/ Music Aroma“ partneriai tarptautinėje rinkoje – „Kudos Records“, „Good To Go / Groove Attack“, N.E.W.S. NV ir daugelis kitų.

„Matome dideles perspektyvas, kadangi pavyko sutikti rimtus ir įtakingus partnerius. Dabar teliko tikėtis, kad Kinijos ir Korėjos muzikos mylėtojai šiltai priims mūsų muziką“, – teigia „KeyMono“ nariai.

Muzikantai atvirauja, kad derybos su muzikos platintojais, bendri projektai su užsienio atlikėjais ir, žinoma, intensyvus trečiojo albumo įrašinėjimas – pagrindinės priežastys, kodėl „KeyMono“ koncertai Lietuvoje darosi vis retesni. Vis dėlto grupė žada su ištikimiausiais savo muzikos mylėtojais susitikti jau spalio 12 d. gyvos muzikos klube „Tamsta“, Vilniuje.

Grupės archyvo nuotr.
Grupės archyvo nuotr.

 

Žmonės.lt

Naujausi straipsniai

Saugirdas Vaitulionis / Gedmanto Kropio nuotr.

Reklama

„Zalando“ stilingai atšventė vienerių metų sukaktį Lietuvoje / J.Auškelio nuotr.

Reklama